Fredag

Väntar på att mini ska vakna. Tänkte trotsa de tråkiga vädret o ta en promenad för att handla inför helgen. Har noll fantasi om vad det blir för mat. Ett som är säkert är iaf att det blir fredas gottis :-). Igår hyrde Timpa med sig en film hem, det blev: What's your number? Jag gillar ju hon Anna Faris, men jag hade nog fööör höga förväntningar om den. Ok den va rolig men inte sådär super duper jätte rolig som jag ville. Nu har jag iaf skickat ut en påminnelse till några av dem som inte svarat ang Douglas dop. Sista svarsdagen är visserligen på mån, men varför måste man va ute i siste sekund. Jag sitter ju helt fast med planeringen. Så nästa vecka lär jag ha MASSOR att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0