Hemma från bvc

Då var vi hemma från Ollis 8-månaders kontroll. Allt såg super bra ut. Hon sa att egentligen skulle vi inte behöva komma på 10 månaders kontrollen då hon såg att han gjorde allt han ska kunna då. Vi, eller jag fick lite bastning då jag slarvat lite med hans d-droppar. Dem e tydligen viktigare nu den här årstiden så det får jag lov att bli bättre på.
Om ett tag ska vi iväg till badhuset. Idag e det ju fotografering, det ska bli jätte kul :-)
Sen vid 17 idag kommer det en gubbe från ett företag och ska göra ytterligare lite mätningar.
Nu har vi kanske en lägenhet på g. Det blev ju inget med den som var här i stureby. Hon var lite knepig så det e väl lika bra.
Igår var vi och käkade hos mammi o pappi. Smarrigt som vanligt. Jag o pappi var även ute och körde, det gick verkligen jätte bra igår.
Snart fyller min stora älskling år, jag vet verkligen inte vad jag ska köpa till honom. Han har ju allt hahah, jaja nåt kommer jag nog på.

Nä om man ska ta sig en macka eller nåt innan man tynar bort.

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0