Tandläkaren i lunch med bästa pappi

Så nu var de över, jag som varit så himla pirrig inför de här. 1timme hos hygienisten, bort med all tandsten och polera upp tänderna. Så nu har jag ett riktigt collgate smile. Sen blev det till att laga mitt lilla hål. Valde utan bedövning, är ju lite sprut rädd. Men de gick bra. Hålet var ju som sagt litet. Sen blev det lunch på sköndals krogen med Pappi. Super smarrig panerad fisk med potatis och räk-ört sås. Pappi var ju ute o gick med Douglas medan jag var hos tandläkaren. Han sov från de att jag satte ner honom i bilstolen tills vi kom hem. Då vaknade han inte ens när vi tog han till i från vagnen. Tröttmössa. Natten har ändå varit ok. Men han sover väl igen allt han missat de senaste dagarna. Tänkte åka till BVC så dem får lyssna på honom, han låter ju så skrovlig stackarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0