Söndags rutiner

När vi kom hem från kalaset gick Timpa och köpte pizza, en typisk söndagsmiddag. Idag var den så där jätte god. Sen var det dax för Oliver att göra kväll. Timpa tog hand om de och jag tog mitt efterlängtade skumbad. Satte på musik så att jag inte skulle bli distraherad om jag hörde nåt barngnäll. När jag var klar och kom ut stod Timpa och vaggade runt på Douglas. Han har ju varit så himla pipig senaste dagarna, och dagen idag har ändå gått bra, så vi trodde det gett med sig. Han somnade på mig (jag somnade tydligen till själv) en timme. Nu ligger vi i sängen. Hoppas det blir en bättre natt, ska ju iväg till tandläkaren imorgon. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0