Snart e även denna dag över

Jag va ju så trött imorse så jag tog en powernap vid 10. Sen begav vi oss på en promenad. Gick till Globen o shoppade lite. Så nu kan jag bocka av kläder till Oliver inför Douglas dop. Timpa passade på att klippa sig. Det blev jätte fint. Precis så som jag tycker han ska ha. Jag brukar ju inte lägga mig i när bästa frissan brukar klippa. Det blir ju alltid bra, men jag tycker han valt att ha det för kort tidigare :-). Köpte även massa räkor. Mums! Är så sjukt sugen på handpillade räkor. Nu har jag tvättstuga. Dem ringde även från schenker, så på fredag kommer våra stolar. Wiiiii. De som suger är att dem kommer någon gång mellan 8-16. Vad tror dem egentligen?! Dem vet ju inte att jag inte jobbar. Ska man ta ledigt en hel dag för att vänta på dem eller? Sen är det bandy för Timpa så jag köpte lite snarr o hoppas att barnen somnar som dem gjort de senaste dagarna så jag kan sega i soffan. Imorgon är det ju häng med svärmor :-). Köpte mig en blomma oxå, krukan ser mörkare ut än vad den e. Den e mer turkos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0