Ny vecka nya utmaningar.

Nu var även denna helg förbi. Dem går så väldans fort. Men vad är det man brukar säga; det går fort när man har roligt! Så det är väl bara att se det positiva i det :-). Mina älskade barn är helt lovely. Inge bök eller brottning vid läggning, utan båda somnade när dem skulle. Hoppas bara natten fortsätter i samma spår. Varför är jag vaken när tillfället att sova ges så här? Jo för man har alltid massa saker för sig. La ut min "gamla" iPhone 4 på tradera, och var så nyfiken att jag ville följa den i slutskedet. Bättre än jag hade hoppats på ;-). Härligt med lite extra klirr i kassan. Imorgon, eller idag är det ju egentligen, då har jag bara massa hemma fix. Sen är övriga veckan ganska full. Nä ni. Gonatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0