Lunch

Usch vad jag sovit dåligt inatt. Skulle kunna tänka mig en soff- slappar dag. Men jag vill ju inte missa lunchen med mina fina. Jag, Suzy och Lina har det som en liten grej, vi brukar försöka träffas och käka lunch iaf 1 gång var annan månad. Både jag o Suzy har ju varit mammalediga samtidigt båda gångerna. Ja eller denna gång har hon ju varit hemma längre då Elton kom redan i mars. Mars! Han blir ju snart 1år!!! Gud vad tiden går. Jag kan tänka mig att det blir mycket "häng" för mig o Lina nu när hennes bebbe kommer. Kul! För de e nåt jag saknat lite hittills. Visst att man ofta har dagarna planerade men då bokar jag av nåt annat. De här är ju kanske sista gången jag är mammaledig så då vill man ju hitta på massa skoj. Sen är det väl inte så vanligt att man är hemma samtidigt som en kompis är de oxå. Jag i Lisa har ju iof varit de. Men hon bor ju andra sidan stan så vi har bara träffats några få gånger med kidzen. Nä nu måste jag hoppa in i duschen. Hörs


Kommentarer
Postat av: Lisa

Min dörr är alltid öppen för er om ni vill komma förbi ;)

2012-01-10 @ 11:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0