Konstig dag

Hela den här dagen blev ju jätte konstig eftersom jag somnade till där på förmiddagen. Douglas o jag installerade oss i badrummet för städning. Ja han satt ju bara där i snackade med sina leksaker medan jag låg på alla fyra å städade. Sen kom ju farmor o farfar. Dem satt kvar här hemma med Douglas när jag gick o handlade o hämtade Oliver. han o farfar byggde massa lego medan jag, Douglas o farmor satt o snackade. Vi tre ska ha en date på torsdag då vi ska shoppa lite :-). Sen var de dax att fixa middag. Oliver o jag åt spagetti o köttfärssås, Douglas fick samma mat som igår. Dem åt jätte bra idag oxå. Sen blev det massa bus i mys innan det var dax för sängen. Oliver vill numera att Douglas ska sitta en stund i hans rum. Sötis <3. Oliver somnade innan 20 idag me. Han är ju så mycket tröttare i sover sååå mycket bättre nu när han inte sover på dagen. Douglas somnade strax innan 21. De känns så skönt att jag o Timpa hinner få lite kväll. Imorgon är det mammagruppen, tvättstuga mm så vi hörs då. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0