-17

Har just varit nere o lämnat Oliver på dagis. Det är riktigt kallt ute, men skönt om man klär sig rätt. Dem skulle vara inne på dagis nu på förmiddagen, så typiskt då jag bylsat på han massa kläder. För Oliver finns inget dåligt väder, han älskar att vara ute. De vart lite drama imorse. Oliver blir ju 9 av 10 dagar lämnad av pappa, och idag började timpa tidigare så det va min tur att lämna. Oliver blev jätte ledsen när timpa drog till jobbet. Pappas lilla pojke. Idag MÅSTE jag o Douglas åka till Ikea en snabbis. Nya sängen kommer ju på tis o jag vill köpa nya lakan. Sen ska det storstädas för imorgon kommer farmor, farfar o Sussie på middag. Vi ska kolla mello :-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0