de här me blogga......

Hur får folk tid till de?
Man jobbar, kommer hem, umgås med Oliver innan de e läggdags. Man äter, plockar, städar, sätter sig i soffan å e helt slut. helt plötsligt är klockan.... ja som nu, över 23.
Jag känner visserligen ingen press då jag vet att jag för tillfället inte har så många läsare, har inte gått ut med att jag tagit upp bloggandet lite. Så jag skriver helt enkelt när jag har tid å lust.
Jag känner ju visserligen att jag har en hel det att ta igen. Det känns så konstigt att börja om från nu utan att någolunda fylla i min blogglucka. Det kommer ju inte bli jätte ingående, men jag ska göra det bästa av allt.
Så nu vet ni.....

dax för bingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0