Vilken helg......

Jag var ju jätte laddad för 30-års skivan i lördags.
Ollis mormor och morfar kom och hämtade honom vid 16-tiden. Jag gjorde det till ett snabbt avsked, hatar ju sånt annars. Sen var det bara dax att fixa sig. Lisa, Jimmy, Malin,Chippe, Johan och Christian kom hit. Vi käkade lite pizza och satt o surrade. Sen var det dax att bege sig.
Det var jätte trevligt hemma hos Dennis och Karin. DEm hade fixat med massa små plock och dricka.
Det var jätte kul att träffa alla och han blev jätte glad för presenterna han fick av oss.
Det var ju lite små trångt, dem bor ju i en 1,5:a på söder och det var ju en hel del folk så vi var några som beslöt oss för att dra vidare.
Jag, Timpa och Malin skulle in och möta upp bla Tony. Timpa har en tendens av att se fullare ut än vad han är så vi kom inte in, då åkte vi till patricia, samma sak där.... suck. Tillbaka till stureplan så blev det till slut collage.
Jag förstår varför jag inte saknat utelivet.... Fine nån gång kan väl va kul, men de kändes som nån ungdomsgård i de norra förorterna.
Timpa landade vid spelborden så jag o Malin dansade runt och slank in i vip hörnan. Jag slängde tydligen ur mig att vi skulle in till Martin, vem nu de e haha in kom vi iaf.
De blev några shots å sen stängde de. Vi kan nog inte varit inne mer än nån timme eller två.
När vi skulle hämta ut våra jackor gick jag o Malin fram tillsammans och lämnade våra "brickor"
Malins jacka kom, men inte min. Jag stod kvar jätte länge, men ingen jacka dök upp. Efter en hel del mungidder fram o tillbaka så kom en vakt.
Ena sekunden hade dem lämnat min jacka till Malin, sen när dem såg att de kunde dem ju inte gjort för hon stod ju där tomhänt, nä då hade dem aldrig fått nån bricka av mig. Suck jävla små skitar. Så himmla störiga. Dem var nog 5-6 stycken och ingen av dem var nog en dag över 20 år.
Till slut när jag sa att jag skulle polisanmäla dem då blev man tydligen utslängd oxå.....
De sista en av killarna sa till mig var att han minsann kunde ta reda på vart jag bodde.........
De va droppen, så jag ringde polisen, fick prata med en jätte gullig tjej. Lite små lullig och gråtandes försökte jag förklara så gott jag kunde vad som hänt. Va fan de va min jacka för 5000:-, mammas busskort (dvs busskort nr 2 på 2 veckor) samt nycklar och lite små grejer.....
Malins kille Fredde o lilla Max kom o hämtade oss och körde hem oss.
Så i går när jag vaknade var jag inte ledsen längre, jag var så jävla förbannad. DEm har väl givit min jacka till nån helt annan eller till nån kompis eller så. Jag tänker minsann inte ge mig så jag ringde försäkringsbolaget igår.
SEn har jag försökt ringa collage idag oxå men utan framgång. Jag mailade dem igår och beskrev mitt otroliga missnöje och hänvisade att någon ansvarig ska kontakta mig snarast, men ingen har ringt idag iaf.
DE e så himmla typiskt att de drabbar mig, alltid ska de vara någonting. Här är det andra gången som man går ut,ut på över 1,5 år och så ska det sluta såhär. Inte konstigt att man väljer att stanna hemma eller vara hos vänner.
Trist att en kul början på kvällen ska sluta såhär.....

Så igår var det soffläge hela dagen. Pappa kom och lämnade Olli vid 3 typ.
DE hade gått super super bra. Han kan ju charma alla min lilla prins.

Nu blir det potatisbullar med lingonsylt.

Hörs o störs

Kommentarer
Postat av: Malin

Stackare! Jag tror dock inte du behöver vara orolig att du inte får ut pengar för jackan.. det är bara att hota dem med att gå vidare ut i media med det. Det skrämmer dem nått fruktansvärt...

Jävla idioter.. dit vill man ju inte gå :(



Kramar!

2010-03-02 @ 22:34:21
URL: http://malinbergk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0