VÅR

Passar på att blogga lite när Olli ändå ligger och vilar. Om någon timme kommar Malin och Max över på en liten lunch. Alltid lika mysigt att klämma lite på en liten bebis.
Sen ska jag träffa mamma/mormor i centrum. Hon har köpt ett par skor till Olli.
Nu har han lärt sig bokstavligen springa med sin gåbil. Det går sååå fort att man måste va med o passa. Jag o älskling skrattade jätte mycket igår när han sprang runt här. Helt plötsligt blir det tyst, då stannar han bara upp för att trycka igång tutan som spelar en melodi. hahah.

Tänk! om mindre än en månad blir Oliver hela 1 år. Det ska firas vill jag lova. Första födelsedagen är ju lite speciell. Inte för att vi ska ha ett jätte stort kalas, men ändå.

Jag känner verkligen att jag blir på bra humör nu när det e så fint väder. Äntligen säger jag bara.

Undra om man ska förbi lägenheten imorgon o spana lite hihi. Lika spännande varje gång då dem alltid gjort massa mer än vad jag hoppats på. Har ändå med i bakhuvet att dem kan ju stöta på något som drar ut på tiden.

I morse hängde jag utanför affären med alla andra pensionärer för att handla. Glömde köpa bröd igår så jag o Olli hade ingen frulle. Han bara ÄLSKAR lingongrova med skinkost. Det är ett måste, annars blir han sur haha.

Den här våren är verkligen fullsmockad med massa kul. Det är 30-års fester, barnkalas, bröllopsparty etc etc. Så himmla kul.

Nä om man ska göra lite nytta innan Malin o Max kommer, för då blir de ju bara massa skitsnack haha

Soo long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0