Funderar på att sluta blogga

Tiden hinns lixom inte till riktigt.
Det var lättare när Oliver var liten, nu ska det ju hända saker exakt hela tiden. Skulle nästan behöva klona mig själv. Det e inte lika roligt längre heller. Gör det bara då och då för att skriva av mig lite.

Nu har vi iaf flyttat ifrån lägenheten i farsta och flyttat hem till farmor Carina o plastis Timo. Det funkar bättre än väntat. Nu i veckan var det sagt att dem ska börja kakla i vårat badrum. ÄNTLIGEN jag ser ljuset i tunneln.
Det blev inte de där badrumsmöblerna som jag la in bild på, de va inge bra ändå. Blev andra som vart ännu bättre. Glömde ju att man skulle köpa blandare o grejer, satan i gatan vad sånt e dyrt. Notan slutade på strax över 4000:- för bara blandare....

Idag ska vi ev till lägenheten en sväng.

Jag har beställt massa fina saker till Olivers nya rum som han får av mig nu när han fyller 1 år.
Nu är det bara dagar kvar, och imorgon är sista dagen för att svara om man kommer på hans kalas, så då kan jag planera lite mer när jag väl vet.

Nu har jag iaf fått pengar för jackan å de skönt. Nu har jag börjat köra med pappa igen på allvar, de  e kul.
Olivers gudmor tog körkort för nån vecka sedan. Hade ingen aning om att hon kommit så långt i varken körningen eller med teorin å de. Så det kom som en chock. Men grattis iaf.

Våren e här!!! jippi, de var inte en dag försent.

Shit shit shit!!!! nu kom jag på en grej. Måste sticka, får se när det blir nästa inlägg

Kommentarer
Postat av: Vanja

NEJ STOPP OCH BELÄGG!!!!!!!!!

INTE sluta blogga. Det gör inget om det inte blir så ofta, bara man kan bli uppdaterad någon gång ibland juh!



Glad påsk!

Kram Vanja

2010-04-01 @ 21:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0