Tjejkväll

Å nu är dagen D här. Gud så jag har längtat. De ska bli så mysigt! Jag, Lina, Sussie, god mat massa vin o babbel.
Kan det bli bättre?
Igår gick jag till systembolaget för att handla lite gott, kände mig som en irrig höna haha. Gick runt jätte länge, man hittar ju inte så bra som man gjorde en gån i tiden :-)

Igår hade jag och Oliver en mys fredag helt själva. Han fick smaka några OLW hjärtan, snacka om att dem gick hem hahah han blev helt galen o sprang runt här i sin gåstol som aldrig förr. Gud vad jag skrattade haha

Jag missade ett samtal idag, de va Lisa som ringde från Thailand :-(

Jag har så himmla ont i min ena tumme. Jag vet inte vad jag gjort. Kan knappt nudda nageln utan att den börjar dunka. Känns lixom som att jag har kört ner något långt o vasst under nageln. Igår fick jag för mig at jag hade fått en propp i tummen och att jag skulle vara tvungen att amputera bort den. Jag o min vilda fantasi haha.

I torsdags köpte Timpa med sig en ny Samsung dammsugare hem, våran andra harbråkat jätte länge så de var på tiden. Jag har dammsugit varje dag nu för den e sååååå bra. Värsta Rolls Royc sugaren (hur de nu stavas)

Undra om Emma och Emanuels bebis kommer i helgen? jag känner på mig att h*n kommer på måndag alt nästa måndag. Jätte nyfiken om vad de kommer bli :-)

Nä nu ska jag börja fixa mig lite smått, får passa på när grabbarna ligger o vilar.

Ha de bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0