Mår inge bra.....

De e inte så att jag e sjuk eller så, mår bara inge bra.
Har varit i en liten svacka ett tag nu å de börjar bli påtagligt. Jag orkar lixom inte låtsas att allt e frid å fröjd längre.
Tackolov har jag min underbara familj. Utan dem hade jag dragit nåt gammalt över mig för länge sedan.
Jag kan inte helt sätta fingret på vad de e.
Mycket e ju allt runt lägenheten, men de e inte allt.

Fy bubblan säger jag bara.
De blir ju inte bättre av att de kommer mer snö. Nu e jag så j*vla less på snön...

Oliver växer å frodas.
Fler tänder e på väg ooch de går inte en dag utan att han trillar å slår sig.
Nu klättrar han på exakt ALLT.
De e så kul för han e sååå mat glad. Han äter allt, å lite där till.
Man får ta bort allt me papper för de e tydligen väldigt kul att tugga på :-)

Igår beställde jag massa nya böcker till honom och en hel del kläder. Älskar ju Gangstar kläderna å nu när dem har rea så kan man ju inte låta bli. De ska ju va tuffa kläder på en tuff kille ju ;-)

Älskling har fått lite schema ändringar. Så nu kommer han sluta tidigare på fredagarna innan hans lediga helg wiiihhhuuu

Nä om man ska ta sig ut i övädret, måste handla lite, sen har jag ett paket till Oliver med böcker med tillhörande cd från disney att hämta ut.

Höööööres


Kommentarer
Postat av: Malin B

Krya på dig kära du!

Livet är fullt av nedgångar men det vänder...

Tänk på att det kan bero på vädret också vi har ju inte haft så mycket soltimmar och det gör en nedstämd! Det verkar vara jätte många nu som mår dåligt...



Stor kram

2010-01-28 @ 21:13:21
URL: http://malinbergk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0