J*vla sk*t

Jaha de e väl bara att acceptera de då! Mensen e nu tillbaka för att stanna tills nästa gång. Jag tycker att det varit såååå skönt att inte behöva tänka på den, kan bli på lite grinigt humör o allt annat som hör där till.
Men men what to do!?

I söndags fick Oliver en ny kompis, en liten kille som heter Max. Stort grattis till de stolta föräldrarna Malin o Fredde. Längtar tills vi får träffa lilla underverket, å de lär inte ta lång tid hihi.
Läbbigt, just nu när jag sitter o skriver om lilla Max får jag ett mms av Malin med ett kort på honom. Han e såååå fin :-)

Jag har hela tiden kännt på mig att det skulle bli en kille. Träffade ju Malin i fredags o jag tycker (tyckte) att det såg ut som en riktig killmage, om man nu kan säga så hihi.

Idag vaknade jag av att jag var super pigg. Lät älskling ligga o sova o tog med mig Oliver upp o käkade frulle o började poppa. Mitt minne e ju som en guldfisks ibland, det tog 5 min tills jag hade glömt att han låg o sov där inne så vi skruvade upp o dansade här i vardagsrummet, han vaknade ganska snabbt av de hihi.

Sen åkte vi o käkade lunch, tog en repa i globen, hämtade ut julklappen på posten som timpa fick från jobbet (den har legat där i två veckor, o vi har fått två påminnelser så i dag var sista dagen)

I måndags åkte lilla Alicia in för sin andra operation, alla vi här hemma har hållt alla fingrar o tår att de gått bra, det tror jag iof att de gjort för hon e en stark o envis liten donna :-)
Ska bli spännande o läsa om de på pillans blogg sen när dem kommit hem o landat.

Idag åkte Lisa o Jimmy till thailand... tråkigt...... Vem ska jag prata me alla hundra gånger om dagen me nu då? hihi

Vi har fått massa gjort här hemma idag oxå. tvättat massor, städat o packat några lådor, åååå måste springa till tvättstugan en snabbis, kommer snart.

Såå tillbaka! Vet inte varför jag skrev så, de e ju inte så att ni vet om jag e borta eller så, de bara blev så.

De ska bli så kul på lördag, att träffa mina två äldsta o närmaste vänner. :-)

Nu vill jag f*n att snön ska bort så jag kan ta tag i körningen igen, jo visserligen kan jag ju köra nu, de e inte de. Kanske bara en ursäkt eller så.

Just de! i morse lät de som Olli sa pappa. :-) Min stora pöjk håller på att bli större.

Nä nu blir de lite ostfrallor me varm chocklad mmmm

Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0