Dålig uppdatering, ja jag vet :-/

I onsdags åkte jag o lill älskling till Globen för att kika lite, älskling kom hem sen sent så han va jätte trött. Vi blev trötta av att bara se honom så trött hahah så vi drog ut ett tag.
Sen när vi kom hem hade han piggnat till lite, vid 4 kom pappi o hämtade oss. Det nalkades ju middag hemma hos dem. Så mysigt att bara bli ompysslad, sätta sig ner till dukat bord o me massa god mat mmmmm.

Olli blev förövrigt 9 månader
I torsdags tog vi es sväng om. Vi köpte en jätte fin Tommy Hilfiger piké nu till vår/sommar.
Precis som sin far så e han såååå fin i rött :-)
Det blev en heldag, även ett litet snabb besök på Ikea (igen)
Jag handlade ett par nya vårskor.

Igår var jag o Olli o träffade Malin me magen i farsta för en lunchdate. Gud så stor hon e nu. BF e 17 januari, hoppas h*n kommer tidigare hihi. Sen åkte vi till söder o hämtade Mr Muffin. Vi e ju hundvakt i helgen :-)
Han e så go, men detta fick mig att inse att vi inte ska skaffa hund. Jag fattar inte hur familjer får ihop tiden med en unghund o barn som båda kräver 110% då dem e vakna. Visserligen sover Muffin en hel del, men då han inte gör det ska det hända grejer hela tiden. hahah jag e helt slut.

Kajsa o barnen (Ollis 2 kusiner) var över för dem ville hälsa på vovven o Olli såklart. Sen kom Lisa över en sväng.
Vi har inte träffats på jätte länge, även fast att vi pratar en hel del i mobilen haha. Hon o Jimmy drar till Thailand på tis o e borta 14 dagar, lite lätt avis sådär....

Olli har en ny favvo sysselsättning. Tittut leken, man kan hålla på hur länge som helst. Han bara skrattar o skrattar.

Nu ser det iaf ut som att det löst sig ang lägenhet under tiden våran blir total renoverad. De e nästan klart iaf.
Såå skönt så har man nåt man kan pusta ut för wiihuuu

I kväll ska vi ha lördagsmys. o imorrn ska Muffin tillbaka.




Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack! D va många fina ord som fick mej att börja böla :'( Tack fina du!



Mentor? Wow, d e nog d bästa jag har hört på väldigt länge!



Oliver är ju hur ball som helst som redan vill gå själv ju! Hur duktig som helst!

Jag läser din blogg varje gång jag är inne på datan med! :D



Tack för dina fina ord. Och stor kram tillbaka till hela familjen! :D

2010-01-10 @ 11:12:04
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0