Tråk blogg

Jag har kommit in i en period där jag tycker att de e trist att blogga. Har lixom ingen motivation till de.
Har funderat fram o tillbaka om jag ska sluta, men kom fram till att jag kanske bara ska ta en paus.
De finns två storbloggare, vars bloggar jag läser dagligen, sen så e de inte så mycket mer på blogg fronten.
Känns lixom som att folk skriver bara för skrivandets skull.
Får la se hur länge pausen varar.....

Har ju inte uppdaterat på ett par dagar nu.
Så här kommer lite uppdatering.

I Lördags träffade jag ju två av mina babes. Fy bubblan va kul vi hade. Vi satt hemma hos Lina o käkade, pimplade vin o kollader på melodifestivalen.
Som alltid när vi ses så e de bra mycket garv, men samtidigt många tårar.
Sen gick vi iaf ut.
Vi hamnade efter en box vin på Le Bon Palais. Vi hade väldigt kul. De va ju inte igår som man dansade så mycket hahah.
Å fullare blev vi. haha. Håller de för mig själv hahah skrattar bara jag tänker på de.
Så på självaste allahjärtansdag var man ju inte i toppform.
Tack för att man har en sambo som gjorde ALLT för mig den dagen. Älskar dig <3

I tisdags träffade jag Malin o Max igen för en lunchdate. Sen blev de en fikadate me Lisa oxå :-)
Igår var älskling ledig så vi åkte runt o kollade på massa saker som vi ska köpa till "nya" lägenheten.
I dag har vi haft en slappar dag. tvättat o varit en sväng i centrum.

Oliver har varit lite dålig i magen i några dagar, men nu e de på bättringsväg. Skönt.

På lördag ska Lisa komma hit o vi ska ha en myskväll framför tv:n och med lite diverse spa behandlingar.
De ska bli super super kul.
Sen nästa vecka e fullproppad.
Måndag= Lunchdate me Lina, Suzy o lilla Evelina
Tisdag= Älskling ledig, massa att uträtta
Onsdag= Pysseldag me Malin o Max. Vi ska handla massa saker på panduro o gå upp hit o pyssla :-) Sen e de dags för fotografering igen :-)
Torsdag= 10 mån kontroll för Olli (lite sent, men vi var ju tvugna att flytta den då vi flyttade när han skulle gått sist)
Fredag= fixa de sista inför lördag
Lördag= 30-års skiva wiiihhhuuuuuu
Söndag= Trött o delvis barnfri.

Olli har börjat dansa hahah han e så söt.

Just de! e arg..... Beställde massa böcker till Olli för några veckor sedan, sen förra veckan fick jag ett mail om att 3 av dessa 7 var slut. Ska de behöva ta över 2 veckor för dem att säga de eller...... Suck
Beställde ju i samma veva massa coola kläder av märket Gangstar till Olli, när dem kom så var en t-shirt slut så hon kontaktade mig och sa att hon kunde skicka en annan, som för övrigt var 200:- dyrare men inte ville ha
någon mellanskillnad då hon gjort fel. Snacka om service.... Tack tack, den kom i tisdags å va jätte fin.

Nä nu ska här gosas
Tjingeling. Vi hörs när vi hörs

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, ja d va faktiskt en grym jämförelse! :D

Blir lixom så ledsen över att folk faktiskt jämför. Speciellt när Alicia har haft en sån tuff start i livet, d går lixom inte att jämföra.

Jag tror att föräldrar jämför för att bekräfta att sina barn är "normala" och i många fall bättre.

Det är skit bra att du säger ifrån!!!!



Du får inte sluta blogga, då e d nog bra med en paus. Jag känner likadant, motivationen försvann på en sekund. Kan d va snön tro? hahaha!

Din blogg e ju d enda sättet för mej att läsa lite om Olli! <3



Ni får komma in i butiken nångång o hälsa på nu när ni bor så nära :D

kramisar

2010-02-19 @ 07:01:22
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0