Jag blir så j*vla irriterad!

Ja torkan e fortfarande ett faktum, men jag måste bara få skriva av mig....
Något bland det värsta jag vet e när folk snackar.... snackar om saker som dem inte har något med att göra.
Skaffa ett liv säger jag bara!
Varför ska andra hålla på att prata om mig och min familj, prata om saker som dem inte vet vad som e sant eller inte. Det är ju kännt att när de går från mun till mun så tas det alltid bort (och läggs till) saker som inte stämmer. Det blir mer överdrivet.
Jag e så upprörd just nu att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
Jag kan tydligen inte sluta tjata om att SLUTA JÄMFÖRA mig och min familj med andra. Alla är väl olika på olika sett.
Tur är väl de!
Jag ska inte vara en lika dålig människa själv, men i detta fall så skiter jag i de. Jag pallar inte med denna hysteri.
Jag vet att till dig som detta speciellt e riktat, händelsen idag, jag vet att du inte läser detta men jag var bara tvungen att skriva av mig lite.
Frågasätt ALDRIG mig som förälder.
Jag gör ALLt för min son. Gör jag något fel, så länge det inte är allvarligt ser jag det som en lärdom som jag kan dra nytta av.

Skäpr er

Kommentarer
Postat av: Camilla

You go girl!!!!!

2010-02-26 @ 23:50:57
Postat av: Malin

Usch vad tråkigt... finns så mycket idioter!

Men du är en toppen mamma till en av världens goaste små pojkar så du behöver inte bry dig om sånt skitsnack...

De har inget bättre för sig!



kramisar

2010-02-27 @ 09:54:54
URL: http://malinbergk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0