Vilken tur

Tentan som jag skulle skriva på fredag e framflyttad till 23 oktober.
Känns skönt, inte för att jag inte pluggat, men då e alla dop över och jag kan helt koncentrera mig på tentan.
Pappa blev väl lite besviken, han har ju sett fram emot att vara med Oliver, så han var snabb på att säga att han tar honom den fredagen istället. :-)

Idag har jag inget speciellt för mig, plockar lite å så men Oliver har kommit in i nån liten svacka, han vill inte sova nå vidare länge. Nu har han varit så i några nätter oxå.
Vi som varit så bortskämda med att han sover hela nätter... Nu vaknar han o vill ha lite käk, sen vill han ligga hos oss tills han somnar igen. Å då vill han ligga o pilla på oss. Så mysigt så.

Nä om man ska ta sig en liten promenad kanske.

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0