Stackaren.....

Jaha då har Olli fått sin andra dos av vaccinationen.
Usch va arg han var.



Jag tyckte så synd om honom när tanten stack honom i låren. jag fick bita mig själv i kinden för att inte fälla en tår själv.
Men nu e det över iaf. Hoppas att han slipper undan feber denna gången oxå.
Han hade inte gått upp så mycket, vågen pendlade mellan 7,2-7,4 ( vi fick aldrig någon exakt vikt då han var så vild på vågen) så var han 67,5 lång. Allt såg hur bra ut som helst.

Vi fick en ny tid till 6-månaders kontrollen om en månad, det var mer rutinkoll då doktorn e där oxå för han klarar redan allt som han ska klara då.

Han blev rätt trött efter sprutorna så vi passade på att käka lite lunsch ute idag.
För min del blev det fisk o potatis, medan Timpa passade på att ta nåt som vi aldrig äter hemma, raggmunk o fläsk uhh.

Om ett tag så ska ev Timpa o Jimmy (Ollis blivande gudfar) åka o hämta våra vitvaror. Det han ju varit lite hattigt med de där. Hoppas bara inte att dem blir så sena för jag vill ju hinna ut o köra oxå. Man kan som inte få nog nu när man börjat igen.

Nä en macka på de här kanske.

Soo long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0