Dagens ämne

Idag e det Malins tur att välja ämne.

Dagens ämne: Om himlen finns vad skulle va det första Gud sa till dig när du kom dit?

De e klart att himlen finns, se om Gud finns det e ju en annan fråga. Jag tror inte på Gud.  För om Gud skulle finnas så skulle inte vissa familjer drabbas av så mycket olycka.
Jag vet inte om jag tror på ett liv efetr döden, men något tror jag på. Kan bara inte sätta fingret på vad.
Nåt finns ju, eller hur.
En bild av hur man vill att det ska se ut e ju precis som Lisa skriver. Ett paradis. Allt är vitt, med massa vacra blommor o fruktskålar i massor. Man träffar alla nära o kära som valt att lämna jordlivet. Att oavsett ålder så e alla friska och pigga.



Himlen är oändlig och det finns bara lycka där.

Välkommen Jenny här är dina nära o kära som finns på denna sida.
Det e väl de man vill höra om man kommer dit.

Det är ju ett väldigt svårt ämne, man vet ju ingenting säkert, men vill kuna styra över livet o det som komma skall, om det nu kommer något vill säga.

Nä jag vill iaf komma till Nangijala den dan det är min tid att lämna detta jordliv.





Väl mött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0