slappar söndag

Idag har det inte hänt så mycket.
Tog en sväng till Martin Olsson för att spana in lite grejer. Sen gick vi på en promenad i skogen. Super skönt. Efter det gick vi å handlade lite saker till dopet och till middagen.
Oliver satt i sin stol o bankade medans jag gjorde köttfärspaj till middag. Smarrigt.

När Timpa kom hem från jobbet så käkade vi, sen tog jag mig ett långt bubbelbad.

Oliver e helt galen i min dator, så fort man sitter med den ålar han sig så nära han kommer för att banka på den. Så nu gav jag honom en skvallertidning som han håller på att knöla ihop. Lill token

Imorgon e det babysim igen wiii

Undra vad Malin hittar på för ämne tills imorgon hihi

Nä nu ska jag smöra lite för Timpa så att jag kanske kan få mig lite massage, känner mig lite stel ;-)

Hörs senare, eller imorrn

Kommentarer
Postat av: lisa

fusk, jag ska också försöka få massage...

2009-09-20 @ 22:04:07
URL: http://lauberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0