Passar på att blogga i pausen.....

Det gick bra att köra idag. Det gick lite snabbt ibland hihi. Ska köra imorrn me.
Nu sitter vi o degar i soffan framför Roast på Berns. Så kul :-)
 
Vi håller verkligen inne på skratten så att Olli inte vaknar. Han har sovit jätte lite idag så nu när han väl sover vill vi att han ska få göra de oxå.
Ok lite skratt vaknar han ju inte av, men ibland får ju jag o Timpan skrattattacker samtidigt o då kan inget hejda oss. haha sist var det Yes man.

Det blev ju inte att vi kollade på män som hatar kvinnor här om dagen som vi skulle. Men vi såg den igår, o jag tyckte att den va jätte bra.
Kul att jag läste på Pernillas blogg om att hon o Andreas oxå såg den igår o att Andreas hade somnat efter 20 min, för de gjorde Timpa oxå hihi.
Nä nu e det tv igen.

hörs o störs


Kommentarer
Postat av: pernilla

haha, roliga karlar vi har va ;)

2009-09-09 @ 08:51:24
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0