Nu ni.... nu ska här bloggas :-)

Malin o Lisa på U-Zone har ett litet påhitt om att dem varannan dag ska komma på ett ämne som dem båda ska blogg om. Kul tänkte jag då jag har börjat följa flera bloggar. Dem har kört årets mamma och frukost.
Sen såg jag att mitt namn var med mellan raderna häromdagen på Lisas blogg.
Ähh tänkte jag, jag låtsas om som att jag missat de :-). Sen var det inge mer me de tills det att jag pratade med Lisa idag.

- Hallå, du har väl läst Malins blogg idag?
- Nä inte ännu, tänkte läsa lite bloggar ikväll när tjorven sover. Why?
- Jo du ska ju va me på våran lilla grej ju, Malin har skrivit de på sin blogg nu så imorgon e de din tur.

Mähh jag som tyckte det va kul att läsa deras, men va f*n jag kan väl haka på då då... :-)

Men jag börjar från idag.

DAGENS ÄMNE: vilken är din favoritfilm med Patrick Swayze?

Han gick ju bort igår efter en lång kamp mot Cansern.



Som både Lisa och Malin sagt så e ju självklart Dirty Dansing bäst.
Vem var inte kär i honom när man va liten lixom :-)

Åhh nu måste jag nästan ta fram o damma av Dirty Dansing cd:n.
Den gick ju på högvarv för massa år sedan.

Så imorgon e det alltså min tur att hitta på ett ämne. Jag kanske skriver det sent ikväll eftersom att jag sover längre än Malin o Lisa o de e ju taskigt av mig att hålla dem på halster bara för att jag ligger o dunar :-)
Men jag ska nog komma på något bra hihi.

Nä nu e det strax Idol. Ska duka fram godisskålen o colan.

Som sagt.... Hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0