Nu e verkligen hösten här

Även fast att solen tittar fram ibland så e de ju inte samma värme. Jag vet inte hur många gånger som jag har tagit av o på jackan idag.

Åkte ju till babyproffsen o lämnade tillbaka Olivers hoppgunga, den kändes inge bra. Ska köpa en annan istället.
Sen tog vi en tripp till Sickla. Där köpte vi en jätte fin overall till tjorven. Jag vet att det e tidigt, men det var en sån jag ville att han ska ha, o om jag inte skulle ha köpt den nu så skulle jag inte hitta nån sån sen. Jag vet hur det e. Ganska så billig va den oxå. Det känns ju bra  då den inte kommer användas såå mycke o länge. Skulle ALDRIG köpa en dyr nu när han e så liten. Annat e de ju nästa vinter då ska han få en mer lekvänlig, o de e ju dem som kostar :-)



Köpte även ett par coola jeans o en tuff kofta
Han e ju min lilla cooling så de e klart han ska ha coola grejer :-D

(shit va dåliga korten blev, såg de nu. Orkar inte ta nya....)

Det blev rostbiff o poratisgratäng med rörvinsås, smaskigt, o en super stor skål godis. Jag e så mätt så de e sjukt.

Själv blev det en ny mascara o en sån där polo/halsduk, super mysig

Nä nu ska jag fortsätta med fredagsmyset med min man.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Camilla G

Gud vilka fina kläder!! Den grå koftan var ju hur fin som helst!!! Vart har du shoppat nånstans?!

Kramen

2009-09-05 @ 20:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0