Nu blev det så där igen.....

Dålig med uppdatering.
Igår gjordes inte så mycket. Jag skruvade ihop några skåp o lite lådor.
Jag hade en dålig dag igår, va på dåligt humör osv. Gick utanför dörren första gången vid 7. Inte likt mig.
Oliver var lite kinkig oxå så de gjorde det hela ännu tråkigare.

Vi ska avvakta lite med köket, fick ju reda på att bänkskivan inte kommer förrän 25 september.
Vi kan ju inte riva hela köket nu o vänta med att använda spis o diskbänk ända tills dess. Nog för att vi kommer vara utan de i någon dag eller två men det får vi ta.

Idag ska jag iväg o köpa lite kläder till lillprinsen. han växer ju så att det knakar så vi måste uppgradera garderoben lite ;-)
Timpa e ju ledig idag, men han får stanna hemma hihi

Nu är iaf dopkorten skickade. skönt. Dem blev inte riktigt som jag tänkt mig, men bra för att vara i sista minut ändå. O sen betalade jag ju inget för dem heller.

Nä nu ska jag äta en hårdmacka med ägg.

hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0