Min födelsedag

Denna dag har varit lååång.
Den började med att jag fick en fin tunika av Oliver. Jag har en sedan tidigare i en annan färg, och älskar den. Så jag blev jätte glad över en till :-)

Klockan ringde tidigt, ja eller tidigt i denna familj iallafall.
Vi fixade oss o gick mot kyrkan för att möta prästen. Det var sånt underbart väder så vi beslöt oss för att gå, det  är en bit, tog väl 40 min kanske. Väl framme träffade vi Marianne och det andra paret med deras dotter som ska döpas samtidigt.
Först var jag lite emot de där med att ett annat barn ska döpas samtidigt som Oliver, men efter idag känns det jätte bra. Vi hade väldigt lika smak på sånger o dikter och på hur vi ville ha det.
Vi har ju två sånger som vi ville ha, dem har oxå en egen solist som ska sjunga, o en av våra låtar ville dem oxå ha. Kul, kunde ju inte bli bättre.
Efter kyrkomötet bjöd Timpa mig på kina lunch mmm.
Sen tog vi en till promenad.
När vi kom hem fick jag ett paket av Älskling, en ny mobil wiiii



Jätte fin, jag e så glad. Tack älskling.

Sen kom Olivers farfar förbi. Kul. han kollade lite i vårt kök o hjälpte oss att fixa med lite rör. han e ju röris, bra att ha i släkten :-)

Vi var fortfarande mätta efter lunchen så älskling gjorde lite varmamackor med mozarella gud så smarriga dem blev.
Det e lite svårt att ta hem folk på fika eller nåt nu när det ser ut som det gör, alltså att vi e kökslösa, så vi ska hem till mi mammi and pappi på söndag då dem ska fira mig lite :-)

Nu degar vi bara i soffan. Det har varit en toppen dag och jag har fått sååå många gratulationer. Tack alla.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Loppan

Hallo i stugan, inte ofta jag tittar in men nu jäklar, är jag här =)

Jag längtar till att jag får träffa den lille prinsen, känns som evigheter sen, Oliver måste skärpa till sig och komma å hälsa på oftare :P

Nu ses vi ju tack och lov på lördag...



Nu har vi döpt de två fåglarna som vi vet att vi ska behålla, Konrad och Solveig blev det. Så nu har Oliver ännu mera pippis att titta på när han kommer hit nästa gång!

2009-10-01 @ 09:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0