men åhh....

Lite små panik så där.... det har blivit en liten miss med solisten till Olivers dop. F*n vad gör jag nu lixom!?
Har mailat tre andra, men dagarna går ju.....

Pratade med prästen idag, eller heter det prästinna när det är en kvinnlig, jo jag tror bestämt det.
Vi ska träffas o prata igenom dopakten om två veckor, på min födelsedag o allt. Kl 10 på morgonen ska vi vara där så det lär ju inte hinnas med nån frukost på sängen. hmmmm

Idag mötte vi upp pappa Tim o tog en promenad till Globen där vi kikade runt lite o jag köpte kläder att ha på mig på de andra två dopen vi ska på.
Sen tog vi en repa förbi kyrkan där Olli ska döpas. Jag hade förträngt att det e en lång trappa till lokalen där vi ska vara efter. Det gick ju utan problem med vagnen, den ser värre ut än vad den är.
Snart e det dax, åhh jag längtar :-)

Va roligt att läsa både Lisas o Malins argument om vad dem skulle de skulle göra om dem vann 6 miljoner. Jag o Malin hade lite likare argument, ok alla tre skulle köpa hus, men Lisa hon skulle spara, den som spar han har....
Men man måste ju leva i nuet oxå ;-)

I morgon blir det lite sovmorgon, iaf för älskling. Han har ju slitit så mycket nu på jobbet dessa tre dagar.

Det ska bli spännande o se vad idétorkar Lisa har för ämne tills imorgon :-)

Nä nu ska jag kolla vidare på fråga Olle dokumentären med Älskling

Tjingeling




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Måste bara lugna mina nerver.

Men fick Timpa Andreas sms om att vi kommer? :]

Kram kram

2009-09-17 @ 07:53:45
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0