Lysande

Nä inte direkt.... Nu har jag jagat en snygg kökslampa länge nog utan resultat.
Eller visst, jag har hittat några som jag tycker om men som ligger i prisklass x antal tusen o de betalar jag inte.
Just för att jag tröttnar på saker ganska snabbt o älskar förnyelse.
Nu har jag även betämt mig (efter godkännande av älskling) för den nya accent färgen som vi ska köra med i vardagsrummet. Har ju kört ceris ett tag nu på kuddar, ljusstakar o blommor. Nu e de dax för nytt nu när vardagsrumsbordet e på plats oxå.
Måste även köpa ny matta. Passar inte med den svarta längre. Vill ha färg.
Det ska bli kul med lite förnyelse :-)
Lägger upp lite bilder när det e klart.

Älskling slutar om 1 timme. äntligen. Dagen har gått så långsamt.

Nu måste jag söva sonen. Han har sovit en hel del under dagen så det kan bli svårt. Vi ligger ju redan en timme efter grrr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0