jaha då var nästan denna dagen över då

Den började inte på bästa sätt, Timpa skulle ringa o väcka mig, men glömde tydligen de.....
Jag vaknade av mig själv, men 30 min senare än planerat så det blev lite brådis.
De va jätte kul att träffa ungarna, o föräldrarna så klart.

Nästa vecka ska Oliver ta sin andra vaccination, stackars puppe. Tur att vi fick ändrad tid så Timpa kan följa me. De där me sprutor e ju inte min grej.

Nu e äntligen dopkorten redo för postlådan imorgon, suck..

Sitter o gluttar på 5:an. Åttlingmammans otroliga liv, my god asså. hon verkar halreko, men ändå inte.

Nä nu ska jag gulla med min son innan han somnar för natten

soo long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0