Jaha då var det fredag igen då

Gud vad den här veckan har gått snabbt. Jag har iof gjort mycket, men ändå.
Jag får lite små panik av att tiden bara rusar fram. På söndag blir lixom Oliver 5 månader, 5 MÅNADER!!!!
Det känns som igår, eller inte igår men nyss. Ja ni fattar vad jag menar.

Imorgon e det kräftskiva igen, hos Patrik. Känner lite si o så med de. Kräftor e ju alltid smaskigt, alltid kul att träffa alla. Men sen e de att pallra sig dit o så. Ja ja det kanske känns bättre imorgon.

Nå vad gör man idag då? Skulle ju fortsätta shoppa till Oliver idag, men jag får se hur det blir med de. Det blev ju ingen film igår så den kanska man kan beta av idag då de ändå e sånt trist väder.

hepp påre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0