Grrrr missade idol.

Himmel o pankaka jag missade helt o hållet idol idag. Tur att man kan se det på webben eller i repris.
Det var tydligen några guldkorn.

Imorgon e det Malins tur igen att bestämma dagens ämne, undå vad det kan bli...

Jag o Olli ska ev möta Lina, Suzy o Evelina imorgon för våran sedvanliga lunch. Men lilla Evelina har varit lite förkyld så vi får la se hur lillan mår imorgon.

Nu har jag hittat två bra kandidater som solister till Ollis dop. Den ena sjunger grymt fint, ja eller båda sjunger super fint, men den ena e lite mer favorit hos mig iaf. Jag o älskling ska planera lite mera under helgen.

Jag o Timpa e ju kvälls människor, o vi har ju inte fåt så mycket tid med varandra denna vecka då han varit på jobbet o slitit som ett djur, så nu ska vi kolla på film. Snabba bilar o snygga killar ;-) Fast and furious.

Kanske hörs sen, annars blir det nog imorgon när vi kommit hem från lunchen, om den nu blir av.
Jaja vi hörs iaf

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ja det gör svin ont och är verkligen skit jobbigt att hon inte är hos oss , men vi kämpar :)

2009-09-17 @ 22:41:42
URL: http://missbunnygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0