E inge trött

Sitter o kikar lite på när älskling spelar lite tv-spel.
Fan va tråkigt jag kommer ha nu i två dagar. Eller inte tråkigt eftersom att jag e med min lilla prins hela dagarna. Men älskling har inventering på jobbet på tisdag. Så imorgon jobbar han mellan 9.45-00.00 och på tis 06.00-22.00.
Fy vad trist. :-(
Sen e han ju iof ledig ons och tors. Jippi räknar redan timmarna.
Imorgon e det babysim igen. De e sååå roligt tycker jag, eftersom att Oliver tycker att de e så kul.
Sen ska vi hem o plugga lite. Ska ev köra med pappa oxå.
Fick ett mail här om dagen ang en sida som har gratis körkortsfrågor med teori o test. Super bra ju.
Har börjat pula lite med de men ska börja på allvar efter min tenta.
Har tänkt att jag kanske ska boka in min första av 12 körlektioner på körskolan oxå, men det får oxå bli efter tenta, dop, födelsedag, dop, dop och 9-års dag.

Jag har nästam glömt bort att jag fyller år snart. Tidigare har jag alltid räknat ner flera veckor innan, men nu e de så mycket annat så jag tänker inte på det.
Kommer ju knapt ha tid att fira då det e dop lördagen efter min födelsedag. Men det e ju inget att fira, de e ju bara en siffra, ja eller två om man säger så ;-)

Jag o älskling kanske passar på att fira samtidigt som vi firar våran 9-års dag.

9 år..... jesus vad snabbt åren går. Jag kommer fortfarande ihåg det som att det var igår. Jag var ute med en killkompis, stod o dansade till lite techno på en av högtalarna då jag såg Timpa. Han ska jag ha tänkte jag bara o gick o raggade upp honom.
Utan att skryta så dansade både jag o Timpa sjukt bra på den tiden.( vi var ju båda techno freaks :-))  Så efter massa hångel o dans skrev jag in mitt nummer i hans mobil.
Tänkte inte så mycket mer på de, tills dagen efter då han ringde o sen den dagen har vi varit oskiljaktiga.

Han e mannen i mitt liv, pappa till vår underbara son och ingen eller inget kan ändra på det.
Älskar er så sjukt mycket


Kommentarer
Postat av: pernilla

Va vackert!

Wow, 9 år! Och många fler blir det! Det är kärlek det! <3

2009-09-14 @ 10:30:55
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0