de va de de

Farmor Carina var förbi o lämnade av lite grejer, Blandannat en till såndär super bra förvaringslåda.
Nu har lilla chippen somnat, han ville ju inte sova när farmor va här såklart :-)
Ni kanske märker att jag skriver massa olika smeknamn på Oliver, men som dem säger... Kärt bbarn har många namn. Vi kallar honom massa olika saker hela tiden :-)

Snart ska vi iväg o möta Evelina o hennes päron. Jag har lite grejer till deras skrivare.
Dem har ju babysim nu vid 13.30. Dem simmar på samma ställe som vi gör. Ett ställe att rekommendera om det är nån läsare som fundrar på babysim i framtiden.

Läste iaf lite här på nätet och kom fram till att det kan gott vara tänder som e på G för Oliver.
Det stod att det e vanligt med dålig o oregelbunden sömn, dreggel i mängder och mycket aktiviteter med tungan.
Personligen om jag får önska så får tänderna jättegärna vänta lite. Jag tycker att det är en milstolpe i utvecklingen. Dem känns så mycket större när dem börjar få tänder. Jag vill ju att Oliver ska va liten ett tag till ;-)

Undra hur lång tid det tar för att dagens ämne ska komma upp idag!? Det e Malins tur.

Det var inte länge han sov min lilla korv. Nä ni nu e det full rulle igen. Han ligger o kämpar med en lapp som sitter fast på hans babygym. Den bara SKA in i munnen haha.

På Onsdag åker farmor Carina o plastis Timo till Türkiet med Alicias farmor o farfar.
Lyllo dem. Jag vill oxå till solen, bada, dricka paraply drinkar o bara vara. Jag ska nog flirta lite med mannen o se om vi inte ska boka nån liten resa eller så. Han kan ju iof inte åka bort under nov o dec. De e då som dem har såååå mycket på jobbet.

nä ni. vi hörs om ett tag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0