Vem kan det vara?

Vilken dag...
Vi blev väckta av att det ringde på dörren 9.30. Jag o Timpa kollade på varandra å sa: Vem kan det vara?
Det var Farmor Carina o plastis Timo som kom med frukost. Smarrigt.
Olli fick en jätte fin förvaringslåda på hjul av farmor o plastis. Precis i de färger som han har i rummet, så det passade ju jätte bra.

Sen stack dem iväg till sickla med Timpa för han skulle hämta sin mobil som varit inne på lagning.
Jag o Olli degade ett tag i soffan. Sen gjorde vi oss klara för att åka o möta upp Timpa i farsta.
Han hade ju klipptid hos Lisa.
Olli somnade och hans vagn går inte in genom deras dörr så jag var kvar uppe i centrum medans Timpa gick o klippte sig.
Jag köpte band till dopklänningen o kollade ut lite kläder till honom som han ska ha efter dopet.

Sen tog vi bussen till högdalen, jag hade fått en lapp om att vi hade ett libro paket att hämta ut på lindex, varför högdalen lixom. Måste ha blivit nåt fel, men ja ja.

- Ett litet paket med 7 st Libero Up&Go blöjor
- Libro tvättsarvetter 
- En förpackning Libero engångshaklappar
- Varuprover från Libresse
- En lila necesär med baby wash &lotion
- En liten Libro boll o ett par strumpor till Oliver

Bussigt Libro.

Sen köpte vi en doppressent till Alicia, kan ju inte lägga upp bild om Pernilla läser :-) Kan lägga upp det efter dopet :-)

När vi kom hem satte vi oss ner o snacka lite i väntan på att morfar skulle komma. Jag har varit ute o kört idag igen. Det gick verkligen jätte bra. Såå kul

Nu är det snart idol. Jag ska försöka lägga mig lite tidigare idag. Det har blivit så sent på sista tiden.

Ähh vi lär ju kanske höras nå mer idag, eller vi får se.
Den som läser får se :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0