De här va ju kul

Tog en snabb sväng till Globen idag. Oliver behöver ju lite basic kläder. Det blev en början, men mer kommer

Tre basic bodys i mörkblå, ljusblå o svart. Två par nya mjukisar, mörkblå o ljusblå. Två stickade tröjor, en mörk o ljusblå samt en i ljusblå o brun o till sist tre nya strumpor.

Hittade även nya finkläder till de två dopen vi ska på snart  :-)

Jag tycker verkligen att de e super kul att shoppa till min lilla pärla.

Köpte visserligen ett par skor till mig själv oxå.

Sen bar det hem igen för att tvätta. Visserligen har vi ju tvätt o torktumlare hemma, men det kan va skönt ibland att gå till tvättstugan så man får ALLT rent o tort på någon timme.

Min pappa kom o hämtade mig vid 7 för lite äventyr. Jag har ju börjat övningsköra nu igen efter att ha haft nästan ett års uppehåll. Nu järnspikar ska jag sköta mig. DEt gick super super bra, så himla kul oxå.

Väl hemma var det lite mysdax o tv-tittande, såg på lyxfällan! Jag fattar verkligen inte hur folk kan låta det gå så långt. Å när man har barn, hur vågar man riskera så mycket. Ja jag blir så förbannad. Ok att det kan gå fel för alla, men ändå, att man inte reagerar tidigare.

Jaja, nu sover lillchippen. rutinerna blir bara bättre o bättre. Klockan 22 är det säng dax för honom o han säger inte ett knyst, bara att vrida upp sängmobilen med musik o sen sover han som en stock innan den hunnit spela klart :-)

Undra om det blir män som hatar kvinnor nu!? Älskling köpte ju den till mig förra veckan o han har kopplat in vår inspelningsbara dvd i sovrummet.

Hörs imorrn gott folk

natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0