Dagens ämne

Dagens ämne: Vad är det bästa med hösten?

Hoppas jag hinner svara innan Lisa hihi
Jag älskar hösten, Speciellt soliga höstdagar.
Det e så mysigt att gå på långa promenader på hösten o se alla vackra färger på träden.
Jag älskar ju höstmode, ja eller höstkläder. Sen om de e mode eller ej de skiter jag i. Man kan bylsa på sig massa lager på lager, härliga koftor o kragar. Jag brukar även alltid färga håret mörkare på hösten, det tycker jag e fint. Passar lixom mer till kläderna, iallafall på mig.
Precis som Malin skrev, att tända massa ljus, krypa upp i soffan med varm choklad o plöja massa filmer. Åhh vad jag blir sugen på det nu.
Malin har ju även rätt i att man inte har samma tvång på att gå ut. På sommaren vill man ju inte sitta inne om det e super väder.De e mysigt att murra till det hemma.
Nu fick jag lite idéer hihi.



Tänk om några år, då kommer Oliver komma hem med massa saker med höstlöv o kottar som han gjort på dagis. :-)

Hörs om ett tag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0