Dagens ämne

Dagens ämne: Vilket är ditt favorit klädesplagg?

Som alla tjejer så ÄLSKAR jag ju kläder o skor. Vem gör inte lixom. Men jag har alltid varit en riktig mjukistjej.
Det första jag sätter på mig på morgonen e mjukisbyxor o nåt linne eller liknande. Det första jag gör när jag kommer hem förutom o går o kissar är att sätta på mig mjukisbyxor. Till o me innan jag tar upp Oliver från vagnen, om han inte e über ledsen såklart.
Så nåt av mina mysplagg e det nog.
Kan inte välja vilka byxor, för jag älskar alla lika mycket :-) så det får nog bli min adidas wct-jacka. De e oxå en riktig hemma tröja. I Love it.
Jag har ju massa kläder som jag gillar men finns det något skönare än myskläder? Nä jag tror inte de.
Jag e ju lite avis på att både Malin o Lisa har jobb som man kan ha på sig snygga mjukisar om det skulle vara så.
Jag har ju nästan alltid jobbat i butik å där FÅR man ju inte ha sånt på sig.
Jag menar har man en hemsk mens dag så e de ju inte det skönaste att sätta på sig stela tighta jeans eller så.
Nu för tiden finns det ju massa super snygga mjukis dressar.
För flera år sedan så köpte jag en Juicy couture dress, ni vet när velour va som hetast. Dyr som stryk var den. Snygg oxå, men jag gillade den aldrig, den var sjukt liten i storleken o väldigt VÄLDIGT lågt skuren. Kvaliteten var inte heller så bra tycker jag, så jag sålde den på blocket o fick tillbaka en del iaf. De e bra de här med blocket o tradera. Gud vad jag har sålt prylar som annars bara skulle ligga o skräpa.
Ett tag så beställde jag ju mycket märkeskläder från USA. Köpte dyra jeans som man fick lite billigare därifrån  än vad dem kostade här. Vissa av sakerna sålde jag dyrare än vad jag hade köpt dem för. De va sweet :-)

OJ va klockan tickar på snabbt nu då.

Vi hörs imorgon, eller nä idag blir de ju, men aja ni fattar.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0