Dagens ämne

Höll på att glömma...... (lite sent, så det blir ju två dagens ämne idag, men det andra kommer om några timmar)

Dagens ämne: Vad är det finaste du fått i present av någon?

Oj! säger jag bara, vilken svår fråga. Jag har fått sååå mycket fint genom åren.
Så klart att jag älskar presenter, men det handlar inte om det matriella, utan det e tanken.

Gladast blev jag nog när jag fick min första tv-spels konsoll när jag var liten. Men det finaste e nog ett jätte gammalt silverarmband jag fick av min farmor när jag konfimerades.
Ett halvstelt ganska brett med blommor.

Jag har fått super mycket fint av älskling, min fina rosa kamera blev jag superglad över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0