Dagens ämne

Äntligen Lisa ;-)
Jag vet inte hur många gånger jag varit inne på hennes blogg för att kolla vad dagens ämne är.

Dagens ämne: vilket är ditt favoritgodis/snack?

Oj jag e ju värsta allätaren, allätare hihi vad fyndigt....
Nämen i skrivande stund sitterjag o knaprar på lite chinapuffar. Skulle jag vara tvungen att välja en sort att äta resten av livet så skulle det vara S, ni vet sura o salt s som säljs i kiosker för 1:- mmm
Men jag gillar mycket.
Har varit inne i en grönsaker o dip period nu igen, man har ju som perioder då o då när det är en sort som går före annat.

Timpa e en mobil freak. Han älskar mobiltelefoner o köpte en ny till samlingen i måndags, men det hände nå konstigt med den igår då han skulle ladda den för första gången. Så dagens utflykt fick bli att åka till Anovo i Sickla som lagar mobiler.
Då passade vi även på att kika lite i butikerna där. men de var ju inte så länge sedan jag var där så det gick snabbt idag.
Jag köpte mig dock en biker jacka. snygg.

Sen kom farmor Carina o plastis Timo förbi en snabbis för att hämta en fjärrkontroll. O så hade dem handlat till Oliver.
Han fick ett par mjukisar o två bodys. Tack snälla.
Han e så bortskämd vår lilla prins.

Nu äntligen har det börjat rulla på med fler svar till dopet. Det känns som att folk hellre skiter i o svara än att svara nej. Skumt.
Vi har fått in ca 50 ja + några barn, 6 nej och fortfarande en del som ej svarat......

Nä om man ska gå o köpa en cola, e så sjukt sugen på de.
Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0