Dagen D

Jaha då var den här, lördagen. F*n vad veckorna går snabbt.
I morse kom Timo och en målare hit. Timo började riva lite mera i köker, och målaren bredspacklade väggarna.
Fy vad det ser ut, men oj så fint det kommer bli. Man måste lixom se framåt. Jag vet ju hur ritningen ser ut, och hur det ser ut i min skalle. E dock övertygad att det kommer bli bättre.

Idag ska jag ju ut med girlsen wiihuu.



Vi ska till en Libanesisk Restaurang inne i stan. Så pappa o Oliver ska va hemma själva ikväll. Jag har pumpat så resurser finns. Lika bra då han kan vara lite kinkig med ersättning, han vill ju helst ha äkta vara den lilla mannen.

Det e väl dax att börja göra sig klar om 4-5 timmar kanske. Jag får se för några av brudarna ska mötas på salongen för att fixa sig där, men det känns mer som ett projekt för mig att ta mig till farsta för att sedan åka till stan när jag e halvvägs inne härifrån. Men jag får se. Köpte mig tre bacardi breezer mums



Men det får inte bli så blött o sent ikväll eftersom att imorgon ska vi ju på Alicias dop. Det ska bli jätte skoj att ses, det var ju evigheter sedan vi träffade Pernilla och Andreas.

Nä nu ska jag umgås med min man lite.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0