Äntligen några till

Nu har äntligen några till svarat på dopinbjudan.
Nu är det bara några dagar kvar tills det att jag stryker dem som inte svarat.
Varför måste folk vänta till de sista dagarna? Man vet väl med sig när man får inbjudan om man kan eller inte, eller så tar man väl reda på det inom någon dag eller två.
Jag blir lite arg på mig själv att jag satte ett så sent O.S.A.
Jag tänker inte heller köra med några undantag om folk inte hunnit svara. Har man inte svarat så tar jag det som ett NEJ.
Det andra inte tänker på e ju att det e ganska mycket planering runt ett dop. Varför ska vi fixa mat o dryck till alla som vi bjudit om bara hälften kommer? O jag vill ju o andra sidan inte att det ska finnas för lite av något.
Har nog bestämt mig iaf att det inte blir nå fika. Vi kommer ju ha mat o dryck.

Checklistan blir bara mer o mer avprickad men å andra sidan fylls den bara på hihi

Nä nu ska jag ut på en lång promenad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0