Oj vad de går undan

han e så snabb nu vår lilla prins. Man kan inte vända bort blicken i en sekund utan att han e borta. Han har ett riktigt tempo på krypningen nu min fina pöjk.
De e så roligt att se hur snabbt det går fran att ta ett litet stapplandes krypsteg till att krypa in till ett annat rum på nolltid hahah

Idag var vi uppe tidigt, vi åkte in till stan o köpte en ny vinterjacka till pappsen, Ollis pappa alltså. Hoppas han kan ha den o att han gillar den.

Idag e de ju halloween.




Vi ska bara vara hemma o mysa hela familjen. Timpa e på g hem med mat. Jag o Olli gick upp till videobutiken o hyrde



Hoppas den e bra.
I morgon ska jag ev ut o köra med min pappa igen, var ute igår. De e sååå kul och går såå bra.
Nä nu ska har dukas lite.

höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0