halv låångt inlägg

Jag vet! jag har varit sjukt dålig på att uppdatera nu på ett par dagar. Men jag har mina skäl!
Jag har varit i en svacka. Asså inget allvarligt eller så men jag har bara kännt mig väldigt nere.
Tack för att jag har mina två älsklingar och resterande av familjen, ni e bäst.

Jag börjar från i måndags.
Det var dax för första gången på babysim fortsättningen.
Olli fick vara testpilot även denna gång (han brukar få vara de eftersom han e så cool med vatten och andra människor. Nu var det iaf dax att åka kana. Hahha börjar skratta bara jag tänker på de. Det är en liten kana som de sipprar vatten ifrån. Olli lades på mage och simfröken släpte! han gled ner och under ytan, där var jag och tog tag i honom. Han tyckte de va skitkul men fick sig ett litet host anfall efter, dem får ju i sig så mycket vatten.

I tisdags var det dax för sista föräldrargruppmötet på bvc, trist, men vi håller ju kontakten flera av oss så de e kul.
Sen kom jag o Olli hem. Timpa hade fått sova ut, han har ju jobbat så mycket på sista tiden så det var han fäl förtjänt av. Sen hade vi lite ärenden att uträtta. jag passade även på att handla lite.
Köpte två par byxor, en kofta och ett par nya träningsbyxor.

På onsdagen kom farmor Carina o Timo och hämtade upp mig o Olli. Vi åkte till Länna. Jag skulle hjälpa dem med en tv som e halvtrasig, våran förra platt-tv som vi sålde till Timpas moster Sussie. När vi ändå var där passade vi på att glutta lite i butikerna och käka på kinan som ligger där i närheten, super smaskigt.

Igår var det dax för första gången på mamma baby gympan. Jag hade fått för mig att det var att man gympade tillsammans med barnen, men icke sa nicke... Olli låg på en yogamatta framför mig medans de var värsta passet för oss mammor. De va skitkul.
Sen på kvällen gick vi över till Ollis två små kusiner för att käka lite middag o passa dem i några timmar.

I morse ringde klockan super tidigt, jag e ju absolut inte van vid att gå upp vid halv 7. bläää.
Vi har haft en fuktexpert här idag då vi upptäckt att våran lägenhet har en fuktskada. Pappa kom över vid 7 oxå så att han kunde vara med så att man fatta vad dem menar med vädren hit o dit. Men jag klarade av det själv, tack vare att man nästan e klar mäklare :-)

Sen kom Carina o Timo hit för att vi skulle åka ut o överraska timpa  på jobbet o käka lunch me honom. Han blev jätte glad :-)

Gud vilken träningsverk jag haft idag haha speciellt i bröstmusklerna. Snacka om att man e otränad, men de blir de ändring på nu.

Nu när älskling kommer hem om nån timme eller så så e han ledig i några dagar, i hela 5 dagar. Gud så mysigt.
På söndag ska vi ut o äta, vi firar ju 9 år då :-) så Olli ska vara hos mormor o morfar.

Nä nu ska jag förbereda lite mys.
Jag ska bli bättre på att uppdatera, jag ska iaf försöka

hej sålänge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0