Jag glömde...

att blogga igår. E ju sjuk så vi segade alla tre och gjorde verkligen ingenting. Timpa behövde oxå de med tanke på hans redan långa arbetsvecka.
Jo jag var ju ute o körde lite med pappis på kvällen.
Sen drog ju iof Timpa med Ollis gudfar till Rådsunda för att kika på fotbollen.
Det var rätt skönt att ha en riktig slappardag alla tre.

Just de! jag vet inte om jag skrev det förra veckan, men jag glömde ju iallafall helt bort Ollis 6-månaderskontroll. DEt var ju så mycket inför dopet så de var som bortblåst. Vi fick iallafall en ny tid torsdagen 29.

I natt har det varit en jätte tung natt. Olli har lixom inte kommit till ro, han har vaknat säkert 5-6 gånger o knorrat.

nä nu e det lite kvalitetstid med mina älsklingar
Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0