Dålig uppdatering, ja jag vet :-/

Det blir lätt så. Vi gick upp efter att ha tagit en sovmorgon. Fixade oss och gick till Älvsjö. Det var ju långt ifrån lika mysigt väder som igår. När vi var framme så började det hagla.
Vi åkte till kungens kurva. Skulle köpa tapeter men fastnade som vanligt inte direkt för någon. De blir ju lätt så när man har en bild av hur man typ vill att den ska se ut.
Vi köpte iallafall en ny hoppgunga till Oliver. En med snobben på. Han älskade den hihi.
Sen köpte vi lite grejer inför dopet. Nu är nästan allt fixat, de e lite mer mat o små prylar som ska införskaffas, men det känns som att vi har allt under kontroll iallafall.

Imorgon ska jag o Oliver möta Malin och Emma för att gå på Underbara barn mässan i älvsjö, det ska bli skoj.

Justde! det var ju min tur med dagens ämne...
Jag skriver det i ett nytt inlägg.

Tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0