Börjar bli sjuk :-(

Har varit snorig hela dagen, kliar lite i halsen oxå. F*n jag vill inte bli sjuk, lär ju smitta min lilla bäbis då ju.
Idag var vi på babysim, super kul. Olli fick simma med flytväst. De tyckte han var jätte kul. Sen var det lite mera dykning tillsammans, denna gång släppte jag taget helt o han simmade själv. Precis som en liten hund hihi.

Väl hemma har vi inte gjort så mycke, myst i soffan med tända ljus. Pappa Tim jobbar över ikväll, undra hur sent det blir....

Jag köpte välling idag till Olli, tänkte börja med de så här på kvällen. Så jag gjorde en sats på 220 ml o han drack nästan upp allt. De va lite snopet då det var första gången, men han gillade de ju tydligen.

Justde!
Idag tog Olli sitt första stapplande kryp. Jag blev helt stel när jag såg att han var på väg, så nu kanske det inte tar så lång tid innan han kryper runt här. Måste verkligen fixa de här med kontakterna här hemma, måste ju bli barnsäkert nu ju.

Jag hör nu varje dag att det e nya läten på väg, jätte kul.

Åhh nu e det bara imorgon kvar, sen e älskling ledig i två dagar jippi. Å då ska jag även köra med pappi wiihuu

tjing så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0