Onödigt vetande

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: seg
Favoritgodis: oj! lakrits
Är det nåt du absolut inte äter: fiskbullar, sushi, lever (finns massa mer, men orkar inte rada upp allt :-))
Kläder just nu: svarta björn borg mjukisar o vitt linne
Musik just nu: ingen lyssnar till tv:n i bakgrunden
Vad sa du senast: sushi
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: oj, "ronja rövardotter tiden" hihi
Sommarplaner: Ev utlandsresa med HELA min familj (pappa fyller jämt)
Fisk eller badkruka: Fisk, fisk, FISK
Saft eller alkohol: Saft till vardags, alkohol till fest
Hur många kuddar sover du med: vi har 6 st i sängen men vaknar nästan alltid utan någon
Favoritväder: Sol så klart
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Timpa Oliver och ett kylskåp fullt med mat
Spelar du nåt instrument: nej, men har gjort
Morgon- eller nattmänniska: är en riktig nattuggla. fy för tidiga mornar innan kl 10
Sparare eller slösare: mitt emellan
Bästa film: Armagedon
Tror på liv på andra planeter: någonstanns ja
Kommer du ihåg din första kärlek: såklart
Älskar du henne/honom fortfarande: absolut inte. har inte sätt han sedan jag var pytte liten
Har du några homosexuella vänner: jupp
Tror du på mirakel: ja, det gör jag faktiskt
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, fast ibland kan mitt humör svänga om rejält och då vet man inte vad..
Ser du på kärleken som ett misstag: Absolut inte!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3 (har ju ett nu, världens bästa dessutom
Bio eller promenad: det är olika från gång till gång. just n när jag är så trött känsn bio som ett bättre förslag :P
Är du kittlig: ehh ja!
Snarkar du? nä men kan få ifrån mig lite lustiga läten
Stjärntecken? våg
Rädd för insekter? Nopp, eller jo om fästingar räknas till insekter, då e jag livrädd
Äckligaste insekten: som sagt fästing
Största svaghet: godtrogen
Det här är jag bra på: lyssna, ställa upp för andra, vara glad & mig själv rakt igenom
Bästa bok? Alla Liza Marklund böckerna 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
kunna flyga
Vad vill du jobba som? e ju snart klar mäklare, som jag haft som drömyrke sedan jag var liten, men skulle kunna tänka mig barnmorska, men tänker absolut inte plugga mer
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Skriver du dagbok? nja
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har två av varje
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) för tillfället stökigt, men ananrs gillar jag ordning och reda.
Gungar du på stolen? händer
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? olika men för de mesta vänster
Är du rädd för blod? Nja inte rädd m en har alltid tyckt att de e ofräscht
Saltar du på maten? knappt
Gillar du att sjunga? Ja, men inte när någon annan hör =)
Anser du att du är stark? till och från
Brukar du sola? nä det vill jag inte påstå, blir så rastlös
Vad gör du om du får hicka? oj, ingen aning....
Kaffe, te eller inget? nä inget fan av något Varmchoklad ska de va, men måste jag välja så blir de te, hatar kaffe
Har du en besatthet? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0