mamamama

I söndags hörde jag Olli säga mamma, han låg på sin lekmatta och snackade med apan som vanligt. Plötsligt hörde jag: mama mama
Jag stannade till och tittade på honom, ville höra de igen! men icke sa nicke.
Lite senare på dagen sa han de igen, o igen, o igen
Det är säkert inte menat Mamma men de var just de som kom ut ur hans lilla mun.
Nu har de gjort de sedan dess :-)
Jag blev som helt varm i hela kroppen när jag hörde de ♥

Igår var det babysim igen. De gick jätte bra som vanligt. Då fick han simma själv under ytan. Min lilla älskling.

Sen kom det en gubbe från ett bygg företag o skulle reka lite med våran lägenhet. Även idag kom det en, kl 7 på morgonen. De e fasiken ohumant.......

Nu ska älskling iväg o klippa sig sen ska vi leka med farmor idag.
Måste fixa mig.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0